esmaspäev, 16. mai 2016

Ilumess ja Muuseumiöö

Laupäeval toimusid siis kaks üritust - Ilusmess ja Muuseumiöö, seega oli igati tegus päev.

Ilumessilt ma eriti ei ostnudki. Läksingi sinna seepärast, et tahtsin NYX tooteid uudistada. Mida ma aga kohe ei leidnud, oli NYXi lett (ma ei saa aru, kuidas ma seda kohe ei näinud, sest nende ala oli päris suur ja silt oli ka suur :D). Igatahes lõpuks leidsime nende väljapaneku ja võtsime õega sappa, sest seal oli ikka päris pikk järjekord. Seisime järjekorra ära ja asusime tooteid uurima. Paras tunglemine oli seal ikka. Valisin lõpuks välja 3 toodet - lauvärvi, huuleläike ja huulepulga. Nende huuleläigetest olen ma kuulnud vaid kiidusõnu, eks proovin varsti siis ära. NYXi puhul meeldib mulle see, et nende tooted on väga taskukohaste hindadega. Minu ostud läksid maksa 12 eurot ja veidi sente. Nii et igati hea ost!

Õhtul külastasime peikaga erinevaid muuseume Muuseumiöö raames. Alustasime Tuletõrjemuuseumist. Käisime üleval tornis ja uudistasime seal. Nägime ka väljakutset ning kuidas mehed said 1 minutiga valmis ja sõitsid välja.
Edasi suundusime Paksus Margareetas asuvasse Meremuuseumi. See ei pakkunud mulle väga huvi, sest olen käinud ka Lennusadamas ja seal oli rohkem, mida vaadata.
Ma soovisin kindlasti minna Arvutimuuseumi, seega seadsimegi sammud Balti jaama poole. Tee peale jäi meil Nukumuuseum, kuhu siis ka sisse põikasime. Mulle seal meeldis, peikale mitte nii väga :D.
Arvutimuuseum oli küll üsna väike, kuid mulle väga meeldis. Ma muidu ei ole eriline tehnikahuviline, aga seal oli küll huvitav vaadata erinevaid arvuteid.

Selline siis see laupäevake oligi! :)







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar