kolmapäev, 11. mai 2016

Suviselt kevadine teisipäev

Eile, ehk siis teisipäeval, oli nii mõnusalt suvine ilm. Lõpuks ometi saab kanda seelikuid ja kleite, nii tore! Londonis olles mõtlesin, et meil võiks ka siin juba kevad tulla ja märkamatult tuli suvi. Kusjuures naljakas on see, et Londonis ma vaatasin, et kõik on nii ilus roheline ja õitseb ning mõtlesin, et millal küll meil hakkavad lilled õitsema. Märkamatult ongi puud lehtedes ja lilled õitsevad. Millal see kõik küll toimus???

 Esmaspäeval ja teisipäeval ostsin ma lõunasöögi kaasa ja sõin õues, sest oleks ju patt olla toas nii ilusa ilma korral. Poolt tundi küll, kuid abiks ikka. :) Palavate ilmadega ei tahagi väga süüa, siis nii esmaspäeval kui ka eile sõin ma lihavabasid toite ja kuidagi nii kerge on olla.
Panin eile ka ühe kleidi selga, mida viimati kandin umbes aasta tagasi. Siis kiskus see mul seljas ja nüüd oli väga vabalt, tundub, et toitumise muutmine ja trenni tegemine on ikka mõjunud.

Eile pärast tööd tuli mul jäätiseisu. Tegelikult tahaksin ma seda uut Padjaklubi jäätist proovida, aga pole seda kusagil näinud. Avastasin aga hoopis Rimist veganjäätise, mis onm laktoosi- ja gluteenivaba, päris hea oli! Ostsin ka lõpuks Südamemandalate värviraamatu ära, olen juba päris pikalt mõelnud, et tahaksin seda ja kuna eile oli Tudengite teisipäev Rahva Raamatus, siis soetasingi selle.

Õhtul sain ma oma väga hea sõbraga kokku. Ma olen vist vanaks jäänud, sest järjest enam eelistan ma inimestega kokku saad kui netis suhelda. Silmast silma suhtlemine on ikka hoopis vahetum. Me teame teineteist juba 5 aastat ja mul on hea meel, et suhtleme ikka, kuigi väga tihti ei näe.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar