esmaspäev, 23. mai 2016

Maijooks

Laupäeval toimus siis Maijooks, kust ma võtsin juba mitmendat korda osa. Ilm oli väga super jooksmiseks. Panin enne minekut isegi päikesekreemi näkku, õhtuks oli ikkagi nina veidi punane. 

Varem oleme me osalenud Maijooksul perega, aga seekord ei saanud pooled meist tulla. Seetõttu sai mul hoopis sõbranna tulla jooksma, kellega jooksimegi 7 kilomeetrit 50 minutiga, vahepeal muidugi kõndisime ka. Enne jooksu tegime soojendust ka, kõndides pool teed kesklinnast lauluväljakuni. Joosta oli mõnus, vahepeal ergutati ja olid joogipunktid, mis jõudu ja energiat andsid. Mul emps oli ka, aga ta kõndis.

Kingikotis ma aga küll pettusin. Mitte, et ma oleksin selle pärast läinud jooksma, aga võrreldes eelmiste aastatega oli see ikka tühjem. Sügisjooksudel pole kuigi sisukas kingikott, nüüd oli siis ka Maijooksul selline. Siiski ei saa öelda, et täiesti mõttetu kott oleks olnud, sest seal oli müslibatoon, mida on hea kaasa haarata, et vahepalana süüa, mingi pudingutaoline toode, Joiki tester, hambapasta tester ja igasugud flaierid. Nike soodusflaieri plaanin ma suvel ära kasutada, sest tahaks trennipükse osta, praegu käin jooksupükstega.

Maijooksul esines Jüri Pootsmann. Mulle meeldib ta väga, temas on isikupära ja sarmi. Kohal olid ka Vahvlihaldjad oma imeheade vahvlitega. Need on nii head, et saanud jätta ostmata.

Pärast tulime lauluväljakult jala kesklinna, seega kokku jooksime/kõndisime vähemalt 10 kilomeetrit, päris hea! Jalad andsid ikka tunda ka järgmine päev. 

Minu aruast väga tore, et sellist üritust korraldatakse ja sellest võtavad nii paljud osa.  Järgmine aasta jälle! 













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar