reede, 17. juuni 2016

Fotoraamatust

Mõni aeg tagasi oli mitmetes blogides ja erinevatel netilehtedel ZOOMBOOKi reklaam. Nimelt 1000 esimest selle leheküljega liitujat said kinkevaucheri. Liitusin siis ise ka ja jäin ootama, kas saan selle. Ma olin vahepeal juba ära unustasin ja siis üks hetk avastasin oma postkastist, et olen saanud vaucheri.

Mu peika sünnipäev oli lähenemas, seega otsustasingi, et kingin talle fotoraamatu. Valisin aga pildid välja ja asusin neid sinna paigutama. Piltide alla sai lisada tekste ja üldse sai kasutada igasuguseid erinevaid kujundusi.  Selle fotoraamatu tegemine oli nii lihtne ja mugav. 
Osad pildid, mis välja valisin, polnud piisavalt hea kvaliteediga, kuid trükituna jäid nad küll hästi.

Ma jäin igatahes tulemusega väga rahule ja plaanin veelgi sealt fotoraamatuid tellida. :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar