neljapäev, 2. juuni 2016

Käsikellad, esinemised ja Roheliste Väravate Tänav

Eelmine nädalavahetus oli vägategusalt mõnus.
Reedel käisime peikaga mu käsikellade kontserdil, mida mu õed mängivad. Kuna enne seda oli veidi aega, käisime ühes oma lemmikkohas - Kompressoris - söömas. Seal on imehead juustupallid ja muidugi pannkoogid. Kontsert oli tore! Kõlasid nii klassikalised kui ka popplood. Mu lemmikuks oli popurrii "Ooperifantoomist", sest see on mu lemmikmuusikal. Mu keskmisel õel oli see viimane kontsert, sest ta lõpetab gümnaasiumi. Uskumatu, kui suur ta juba on.

Laupäeval olid mul endal esinemised kahe kooriga Nõmmel. Kammerkooriga esinesime kirikus ja neidudekooriga spordibaasis. Kirikus oli kohe eriti hea kõla, ilm oli ka nii mõnusalt suvine.

Pühapäeval oli meie dirigendi sünnipäev ja läksime talle hommikul laulma. Pärast käisime peikaga Nõmmel Roheliste Väravate üritusel, kus siis oli laat ja kodukohvikud. Ma olin esimest korda sellel üritusel ja mulle täiega meeldis! Laadal esinesid erinevad ansamblid ja bändid. Ma väga ei ostnudki sealt. Ostsin sidruni-ingveri limonaadi, mida müüs üks pereema oma kahe pojaga. Lisaks ostsin ühelt väikeselt tüdrukult riisikooke nutella ja maasikatega. Ta oli need ise teinud ja oli üldsegi nii armas, et ma ei saanud jätta ostmata. Kui ma läksin edasi ta letist, siis kuulsin, kuidas ta kilkas, et jee, müüs kooki ja talt osteti. See oli nii armas, siiras rõõm.

Ma alguses arvasin, et nii hoovikohvikud kui laat on ühes kohas, aga tegelikult olid kohvikud eemal. Ma tahtsin minna Jan Uuspõllu kodukohvikusse. Leidsimegi selle üles. Ostsin sealt küll vaid mahla, sest olin juba enne söönud. Ta hoov oligi nagu kohvik, suhtles seal inimestega, kes seal uudistasid. 

Igatahes väga tegus nädalavahetus oli ja loodan, et Roheliste Väravate Tänav toimub ka järgmisel aastal, sest see on tõesti väga tore ettevõtmine!








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar