teisipäev, 21. juuni 2016

Kõrgharitud

Võttis aega, aga asja sai!
Lõpuks olen siis diplomeeritud eesti filoloog. Need 5 aastat olid täis rõõmu, segadust, allaandmissoovi, mõtet loobuda ja palju pingutamist.

Kui ma sisse astusin, polnud mul väga aimugi, mida mu õpitav eriala endast täpselt kujutab. Proovisingi tegelikult mitmesse erialasse, kuid eesti filoloogiasse sain tasuta kohale ja seega asusingi seda õppima. Mulle gümnaasiumis eesti keele tund meeldis ja ka kirjandus.
Ma mõtlesin mitmeid kordi jätta oma eriala pooleli, kuid pingutasin ikkagi lõpuni ja ma ei kahetse, sest tegelikult mulle hakkas see lõpus jälle meeldima.
 
Algselt ei plaaninudki minna aktusele, vaid mõtlesin lihtsalt võtta diplomi välja, kuid peika veenis mu ümber ja õigesti tegi. :)
Lõpetamise päeva hommik algas väga varakult, tõusin 6, et jõuda 8 lõpumeiki. Meigi tegi mulle Liina ja ma jäin väga rahule! :) Kleidi olin juba mitu kuud tagasi ostnud Dina's closetist, lasin seda veel lühemaks teha.
Aktus oli nagu aktus ikka... Jalg ikka värises, kui ette läksin. Loodan, et allkirja panin õigesse kohta.
 
Pärast aktust siis võtsin vastu õnnitlusi ja tegime pilte, milles osad siia ka lisan. Olin pannud Vana Villemi pubis laua kinni ja sinna siis sammud seadsimegi. Ma jäin väga rahule nii toidu kui ka teenindusega. Toidud sai kiiresti kätte ja olid väga maitsvad.
 
Sain väga palju lilli. Varem mulle väga ei meeldinud lilled, kuid viimaste aastatega on täitsa meeldima hakanud. Peikalt saingi oma lemmiklilled - roosad gerberad. Lisaks sain ka mõningaid kinke.
Urban Decay Naked 3 palleti valisin ma ise välja ja saingi peikalt. Need toonid on ikka nii ilusad! Ei jõua ära oodata, et neid kõiki proovida.
Perelt sain ma käeketi, kuna eelmine läks mul katki ja pole jõudnud ega raatsinud seda parandada. Vanaemalt ja vanaisalt sain kaelakee. Sain ka lasteaia lõpetamiseks kaelakee neilt kunagi.
Töölt sain ka täna lilled ja kommikarbi.
 
Tegelikult pole veel kohale jõudnud, et saingi sellega hakkama ja üks etapp on läbi. :)
 
 










 
 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar