neljapäev, 30. juuni 2016

Minipuhkus Saaremaal

Eelmisesse nädalasse jäi tänu jaanipäevale mitu vaba päeva, seega kasutasimegi neid minipuhkuseks Saaremaal. Mu sõbrannal on seal suvekodu ja mul on nii hea meel, et ta kutsus meid sinna jaanipäeva pidama.

Egas midagi, pakkisimegi peikaga oma asjad kokku ja teisipäeva õhtul hakkasime sõitma sadama poole. Ilmselgelt polnud me ainsad, kes plaanisid pühad Saaremaal veeta ja seetõttu oli ikka päris pikk järjekord praamile. Endalegi üllatuseks liikus see järjekord kiiresti, sest pooleteist tunni pärast olime juba praamil.
Koht, kus me peatusime, oli täitsa Saaremaa lääne osas, nii et sinna ikka andis sõita. Õhtul siis grillisime ja tšillisime.

Teisel päeval võtsime siis ette väikese matka Harilaiule. Osad meist jalutasid selle raja läbi, osad andsid alla, nende hulgas ka mina. Nüüd ma muidugi kahetsen, et ei läinud lõpuni, aga väsimus ja nälg tegid oma töö. Ehk järgmine kord... Kõht oli ikka väga tühi, kui tagasi autode juurde jõudsime. Nagu taeva kingitusena oli keegi jätnud ühte putkasse küpsised, mida sõime.
Käisime siis poes ja ostsime süüa õhtuks. Oli küll jaanilaupäev, kuid lõket me ei teinud ega läinud ka ühelegi jaanitulele, sest aeg kuidagi kadus käest. See-eest tegime hoopiski sauna, sest eestlane on ju saunarahvas. :D Õhtul, õigemini öösel, mängisime tüdrukutega Aliast. (Olgu öeldud, et pool 3 öösel pole kõige parem aeg sõnade seletamiseks ja kaasa mõtlemiseks. :D)

Reedel sõitsime Kuressaarde ja käisime Kuressaare lossis. Seal oli nii palju põnevat vaadata, eriti meeldis mulle väljapanek Eesti taasiseseisvumise eelsest perioodist. See on nii huvitav ajajärk ajaloos! Igal juhul soovitan ma kõigil seda lossi külastada. Ostsin ka pärast sealt magneti mälestuseks koju, ikkagi nagu välismaal oleks olnud. :D
Vahelduse mõttes mõtlesime pärast lossi tuuri süüa väljas ja seadsime oma saamud pitsakoha suunas. Ma võtsin krevetipitsa ja see oli niiii hea!! Tellisin ka smuuti, mida pidin ootama 20 minutit ja mis oli soe, nii et sellega ei läinud kõige paremini. Pitsasi pidi ka väga kaua ootama, aga mis seal ikka...
Õhtul oli meil plaanis mere teemaline pidu ehk siis riietusime vastavalt. Tuli välja, et meie seas on mitmed poisid kunstiandega, nii et enamik meist sai endale laineri abiga joonistuse.

Laupäeval hakkasime siis tagasi sõitma. Käisime peikaga ka ta vanaema juurest läbi.
Ma arvasin, et praami järjekord on väga pikk, aga see oli olematu, seega ei pidanudki ootama.
Päris palju kohti jäi küll külastamata ja Muhul ei jõudnud üldse ringi vaadata, kuid eks järgmine kord saab. :)

Selline minipuhkus oli nii hea!











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar